پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227255
ترکيب احتمالي پرسپوليس برابر پديده
تاریخ انتشار : 1395/09/20 08:28:32
نمایش : 1515
پرسپوليس در حالي فردا برابر پديده مشهد قرار خواهد گرفت که با توجه به مصدوميت سه بازيکن اين تيم به نظر مي‌رسد برانکو ايوانکوويچ بار ديگر به ولاديمير پريميوف براي حضور ثابت در ترکيب اعتماد کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از "ورزش سه"، پرسپوليس براي بازگشت به صدر جدول به امتيازات ديدار برابر پديده در مشهد چشم دوخته و از همين رو با ترکيبي هجومي تيمش را روانه اين ديدار کرده است. با پيروزي تراکتورسازي مقابل استقلال، اکنون پرسپوليس بار ديگر به رتبه دوم سقوط کرد و اکنون براي بازگشت به رتبه اول به پيروزي مقابل پديده نيازمند است.

 

با بازگشت محمد انصاري و پايان محروميت يک جلسه اي اين بازيکن، او بار ديگر در خط دفاعي و در کنار سيدجلال حسيني به عنوان مدافع مياني به ميدان خواهد رفت و اين در حالي است که برانکو ايوانکوويچ در اين بازي عليرضا بيرانوند، اميد عاليشاه، الکسي پل يانسکي و فرشاد احمدزاده را به دليل مصدوميت در اختيار نخواهد داشت.

 

بوژيدار در انديشه چهارمين کلين شيت
دروازه بان کروات پرسپوليس به خوبي توانسته از پس وظايف خود در غياب عليرضا بيرانوند برآيد و در سومين حضور خود در ترکيب اصلي دروازه اش را به مدت 270 دقيقه بسته نگه داشته تا در برابر پديده به دنبال چهارمين کلين شيت فصل خود باشد. ديدار برابر پديده مي تواند چالش بزرگي براي اين دروازه بان تلقي شود. پديده در 5 ديدار قبلي خود تنها يک بار در باز کردن دروازه پرسپوليس ناکام مانده و سوشا مکاني موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده است. بايد ديد بوژيدار موفق خواهد شد از اين نظر در کنار دروازه بان فصل گذشته پرسپوليس قرار گيرد.


تثبيت خط دفاعي با بازگشت انصاري
پرسپوليس خط دفاعي حسرت انگيزي را در اختيار دارد و به پشتوانه عملکرد 4 بازيکن خود در اين پست در 12 ديدار اخير تنها سه گل دريافت کرده است. آنها برابر تيمي قرار خواهند گرفت که در دو تقابل قبلي خود برابر پرسپوليس 4 بار دروازه اش را فرو ريخته اند. سيدجلال حسيني، محمد انصاري، حسين ماهيني و محسن ربيع خواه در اين بازي نيز به دنبال تداوم بسته ماندن دروازه اين تيم هستند و بايد ديد برابر يونس شاکري، محسن يوسفي، معين عباسيان و ... موفق به ثبت اين اتفاق خواهند شد يا خير.

 

تغييرات اساسي در ميانه ميدان
در غياب فرشاد احمدزاده که به دليل مصدوميت پرسپوليس را در سفر به مشهد همراهي نکرده، رامين رضاييان بار ديگر فرصت حضور در ترکيب اصلي را به دست آورده و بايد ديد قادر به بالا بردن پاس هاي گل خود خواهد بود يا خير. او در فصل گذشته زننده يکي از حساس ترين گل هاي پرسپوليس در ثانيه هاي پاياني روي ضربه ايستگاهي برابر پديده در مشهد بود و با گلزني در استاديوم ثامن نيز غريبه نيست. در غياب اميد عاليشاه، ديگر مصدوم پرسپوليس نيز اين وحيد اميري خواهد بود که با حضور در پست وينگر راست به دنبال موفقيت اين تيم خواهد بود. اميري در بازي قبلي و با حضور در اين پست زننده گل سه امتيازي پرسپوليس برابر ماشين سازي لقب گرفته و بدش نمي آيد اين بار شانس خود را برابر پديده امتحان کند. کمال کاميابي نيا و محسن مسلمان نيز وظيفه جنگ هاي فيزيکي در ميانه ميدان و پاس طلايي به مهاجمان را برعهده خواهند داشت.

 


جنوبي و اوکرايني در خط حمله
آقاي گل دو بازي است که گل نزده تا بار ديگر هجمه انتقادات به سمت او شود و طارمي نمي خواهد از ميدان مشهد نيز دست خالي زمين را ترک کند. آقاي گل فصل گذشته که طعم گلزني برابر پديده را نيز چشيده به دنبال تکرار اين اتفاق در مشهد است و بايد ديد اينبار موفق خواهد شد يا خير. در کنار او نيز ولاديمير پريميوف، مهاجم اوکرايني قرار خواهد گرفت و وظيفه جنگ هاي فيزيکي در خط دفاعي حريف و استفاده از شانس هاي سرزني با توجه به ارسال هاي رضاييان و اميري را برعهده خواهد داشت تا شايد اولين گل خود در ليگ ايران را به ثبت برساند و از انتقادات نسبت به خود بکاهد.
دو تيم پديده مشهد و پرسپوليس از ساعت 14 و در استاديوم ثامن به مصاف يکديگر خواهند رفت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html